luni, 18 decembrie 2017

Un spion la Curtea lui Carol I al Romaniei

Speram să am posibilitatea să vă dau, chiar din Constantinopol, veşti despre Prinţ şi despre voiajul său dar, în mijlocul agitaţiei continue în care am petrecut ultimele săptămâni, bunele mele intenţii au rămas sterile, prin forţa împrejurărilor. Alteţa Sa însăşi n-a putut găsi răgaz pentru corespondenţa de familie şi întrucât – cum altfel? – Vă consideră ca făcând parte din familia sa, n-a putut răspunde, până acum, nici la scrisoarea pe care i-aţi adresat-o. Prinţul a binevoit să-mi arate această scrisoare, inclusiv sfaturile interesante pe care le conţine şi am fost plăcut surprins să aflu aprecierile flatante pe care le-aţi făcut la adresa mea. Vă mulţumesc, Doamnă, din toată inima, pentru sprijinul binevoitor pe care mi-l acordaţi, cât şi pentru sfaturile şi încurajările oferite şi vă asigur că voi face tot ce-mi stă în putinţă pentru a fi, întotdeauna, demn de amabilitatea dumneavoastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu